środa, 15 maja 2013

What's the weather like?

Jaką piękną dziś mamy pogodę! .. Zrobiłam to specjalnie, zawsze to robię, zawsze tak maniakalnie piszę o pogodzie. Nie wiem czemu, może dlatego, że tak bardzo na mnie oddziałuje. Tak sobie dziś pomyślałam, że to jaki mam nastrój i jak jestem ubrana, zależy właśnie od pogody, która ostatnio bardzo uparcie się z nami droczy. Nie wierzę, że na was nie oddziałuje to, co się dzieje w okół nas. No, bo przecież, gdy za oknami widzimy słońce, to od razu chcemy ubrać coś kolorowego, pastelowego albo przeciwnie pchamy się w jakieś neony (jak ja dzisiaj), a gdy słońce nam się chowa i przestaje nas lubić to my przestajemy lubić kolory i ubieramy jakieś szare, ciemne rzeczy (chyba, że to tylko moja wizja i po prostu jestem dziwna, co jest bardzo prawdopodobne). W każdym razie od tej pory mam zamiar to przełamać, ponieważ w moim dziwnym mniemaniu, gdy mamy niezbyt piękną aurę i włożymy na siebie szare ciuchy to jest jeszcze gorzej i wszystko zaczyna nas dołować. A gdyby tak w jakiś deszczowy dzień wszyscy wyszli na ulicę kolorowo ubrani? Od razu byłoby lepiej. I mimo, że może będę wyglądać dziwnie, to kiedy następnym razem deszcz nas zaskoczy ja się nie dam i ubiorę się, jak w Akademii Pana Kleksa (no może troszkę przesadziłam, ale no załóżmy). Radzę Wam to samo, trzymajcie się i miejmy nadzieję, że w najbliższym czasie pogoda jednak zechce pójść w te lepsze klimaty i będziemy mieć same słoneczne dni.








2 komentarze: