poniedziałek, 26 listopada 2012

Kosmetyki - to, co lubię :)

Mam dla was dzisiaj post z moimi nowościami KOSMETYCZNYMI :) Zabrałam się ostatnio za uzupełnianie braków w kosmetyczce. Akurat trafiłam na świetną porę, bo przez ten tydzień sieć drogerii Rossmann w całej Polsce ma obniżkę -40% na cały asortyment związany z makijażem. Od lakierów do paznokci,  po cienie, kredki, pudry, podkłady, korektory i wiele innych kosmetyków każdej marki :) Także jeśli macie w planach kupno kosmetyków to polecam wybrać się do Rossmann'a. Pokaże wam, co kupiłam ostatnio i parę innych kosmetyków, których jeszcze nie recenzowałam. A już niedługo kolejny post, w którym pokaże wam moje nowe łupy zakupowe :)

P.S. Wszystkie numery kosmetyków, marki itp. wyczytacie ze zdjęć. Pamiętajcie, że kosmetyki, które kolorystycznie odpowiadają mojej karnacji nie koniecznie będą odpowiadać waszej. xxx

A jeśli ciekawią was makijażowe triki i chcecie wiedzieć, co i jak powinno się robić .. polecam wam BLOGA wizażystek marki Sephora, z którego sama czerpię mnóstwo rad :)
















W razie wątpliwości to serum, które stosuje sie punktowo na wypryski i zaczerwienienia.


A to maść, którą dostaniecie w aptece. Jest ona na różne dolegliwości .. rany, coś tam jeszcze, ale ja stosuję ją na trądzik, krosty, ponieważ bardzo dobrze je osusza. Kosztuję bardzo mało, bo chyba coś ok. 5 zł, a na mnie naprawdę dobrze działa :)


6 komentarzy:

  1. KOBIETO! nie trac szasu na bezsensowne pisanie i prowadzenie tego bloga !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weźcie się odwalcie w końcu od dziewczyny! Zazdroscisz, ja sama bym chciała zobacyc jak prowadisz bloga! Wydaje mi się że autorka bloga w ogóle nie powinna wdawać się w rozmowy z takimi pałami... Jak jesteś taki/taka odważny/na to się podpisz czy coś !

      Usuń
  2. KOBIETO! rób posty alebo w ogóle przestań prowadzic bloga !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju to nie musisz wchodzic..ona ma swoich wiernych obserwatorów na których moze liczyc. Jak masz coś do niej to masz coś do nas...wiec spadaj i nie pisz takich głupot. Zazdroscisz ??Ciekawe jak ty byś prowadził/prowadziła bloga...OGAR!!

      Usuń
  3. Skad masz ten kubeczek (otatnie zdjęcie) ;>

    OdpowiedzUsuń