sobota, 1 września 2012

Nessebar :)

Przepraszam, wiem, że długo nie dodawałam posta. Byłam na wakacjach, na obozie w Bułgarii, a później byłam chora i nie miałam na nic siły. W sumie to dalej jestem, ale już mi lepiej i wybrałam zdjęcia, żeby wam pokazać. W sumie to nie mam ich dużo, więcej robiła kumpela lustrzanką, ale mieszka w innym mieście, a sami wiecie, jak zdjęcia przesyłają się e-mailem. Tak więc wakacje były bardzo udane, niesamowita ekipa (pozdrawiam was, kochani ;*). Mam nadzieję, że w przyszłym roku również uda nam się jechać razem. Dodaję kilka zdjęć z wycieczki do Nesseberu. Letnia stylizacja na upalne dni i oczywiście najwygodniejsze na świecie Conversy. Dodam jeszcze za jakiś czas więcej fotek z wakacji. Trzymajcie się ciepło i korzystajcie, bo to ostatni weekend przed rozpoczęciem roku. :)

P.S. Chcecie zobaczyć strój z rozpoczęcia szkoły ? xx






    Spodnie/Shorts - Stradivarius, Bluzka/Blouse - New look, Torebka/Handbag - H&M, Buty/Shoes - Converse

3 komentarze:

  1. cieszę się że chociaż Tobie wakacje się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że tobie się wakacje udały :)

    P.S. http://www.adussangelika.blogspot.com/2012/09/rozdzia-xxv.html Zapraszam serdecznie, jakbyś miała czas i ochotę to piszę o BTR.. Opowiadanie.. Nie zmuszam.. :)

    OdpowiedzUsuń