niedziela, 16 września 2012

Gray :)

A więc tym razem postawiłam na szarość i z racji tego wszystkie zdjęcia są czarno-białe :) Mam nadzieję, że wam się spodoba. Niestety nie miałam czasu, żeby zrobić więcej zdjęć, bo w Krakowie zimno, a ja jestem dość mocno przeziębiona. Zwykłe, proste, jesienne ubranie. Nic wydziwianego. Przepraszam, że ostatnio miałam taki przestój, ale kompletny brak czasu wymieszany z chorobą to średnie połączenie dla bloggerki ;) Trzymajcie się ciepło i do kolejnego 

P.S. Dziękuję fotografowi, że pożyczył mi kolczyki i znalazł dla mnie trochę czasu ;**






     T-shirt - New Yorker, jacket - H&M, jeans - Stradivarius, bag - H&M, shoes - Converse, earrings - Claire's 

2 komentarze:

  1. Ojj Kala.. Teraz to wszyscy chorzy.. Normalnie tragedia xD Początek roku szkolnego, a wszyscy zdychają xD
    A co do stroju mi się podoba, ale jakbyś zamieniła tenisówki na jakieś inne buty to by mi się bardziej podobało, ale to.. twoja stylizacja, więc się nie wtrącam
    Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam wyjścia, musiałam Ci je pożyczyć :P , ale żeby było miło, to proszę bardzo :*** :PPP

    OdpowiedzUsuń