czwartek, 28 czerwca 2012

All Star !

Masakryczne są te zdjęcia ! Wcale mi się nie podobają .. fotograf był dziś nie w humorze i zdjęcia to pokazują. Ledwo coś wybrałam. Ale nie ważne. Już jutro zakończenie roku ! Szybko mi zleciało .. Teraz już tylko imprezy, spotykanie się ze znajomymi i łażenie do późna po pięknym Krakowie :> Jeszcze się dziś muszę nauczyć przemowy, bo żegnam 3 klasy w imieniu klas 1 .. Dzisiaj taki luźny look, bo byłam z kumpelami w galerii, więc musiało być wygodnie .. tym bardziej, że w tramwajach teraz tłumy .. Humor przed wakacjami w miarę mi dopisuje .. A jak tam u was ?









buty/boots - Converse
jeansy/jeans - Stradivarius
bluzka/blouse - Kapp Ahl
okulary/glasses - New Yorker 

13 komentarzy:

  1. mam taką samą koszulkę bejbe :D uwielbiam cię i twój styl! @_BieberAlex

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznaaa....!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. kurwa, ale masz mordę ;O

    OdpowiedzUsuń
  6. taka kwadratową :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się tymi komentarzami powyżej.
    Jesteś ładna no i do tego masz zajebisty styl. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Założe się że wszyscy co pisali na twój temat negatywne komentarze swoją twarzą nie przypominają nawet człowieka. Jesteś piękna ile ja bym oddała aby taka być <3 wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz jacy są ludzie... Nie przejmuj się. Ja Cię uwielbiam:*
    spixworth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak czy siak zdjęć Ci już robić nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  11. omg, uwielbiam styl jaki prezentujesz na tych zdjęciach *.* szczerze to ja bym mogła w trampkach (jeszcze w tak zajebistym kolorze jak twoje) iść nawet do ślubu ;P

    OdpowiedzUsuń